Ik zou met creditcard in de auto betalen voor mijn geboekte rit van 61 euro (59 euro voor de rit, 2 euro om met credit card te betalen). Maar de chauffeur (Patrick) belde me om te zeggen dat het apparaat niet werkte en ik dus op Schiphol moest pinnen zodat ik 70 euro kon overhandigen. Met al mijn bagage lopen zuilen, het derde pin apparaat had pas twintigjes, maar op schiphol betaal je 3,95 om te pinnen. En toen had Patrick alleen een 5 euro papiertje terug. Dus ik heb 69,95 euro moeten betalen voor een rit van 59 euro (18,5% meer). En hoewel ik mijn adres bij de boeking had opgegeven, reed de chauffeur mij in eerste instantie naar een verkeerd adres. En ik had juist een taxi geboekt om als ik jetlagged uit het vliegtuig stapte, geen gedoe te hebben. Dat viel dus wel anders uit. Ik heb ter plekke niet geklaagd, ik was doodop en had daar geen zin in. Maar ik denk niet dat ik snel nogmaals zal boeken. Patrick stond wel op tijd klaar, hield telefonisch contact en de auto was verder heerlijk.
Duidelijke communicatie, keurig op tijd, aardige chauffeurs
De service
Anonymous User
28 June 2024
Top!
Anonymous User
28 June 2024
Slechtste service die ik ooit heb genoten
Bijna 2 uur op Schiphol moeten wachten en er werden ons leugens verteld. Uiteindelijk met een busje van een ander bedrijf opgehaald. Diverse pogingen gedaan om hierover een klacht in te dienen. Daar krijg je geen reactie op en ze houden je ook daar aan het lijntje. NIET TE VERTROUWEN DEZE TAXI SERVICE!!
Anonymous User
22 June 2024
Good quality transfer
Anonymous User
09 November 2023
In time and good company
Anonymous User
03 November 2023
taxichauffeur kwam op de afgesproken tijd en zeer behulpzaam
Average scores:
2181 reviews
Write a review2181 reviews sorted by:
Viel duurder uit
Ik zou met creditcard in de auto betalen voor mijn geboekte rit van 61 euro (59 euro voor de rit, 2 euro om met credit card te betalen). Maar de chauffeur (Patrick) belde me om te zeggen dat het apparaat niet werkte en ik dus op Schiphol moest pinnen zodat ik 70 euro kon overhandigen. Met al mijn bagage lopen zuilen, het derde pin apparaat had pas twintigjes, maar op schiphol betaal je 3,95 om te pinnen. En toen had Patrick alleen een 5 euro papiertje terug. Dus ik heb 69,95 euro moeten betalen voor een rit van 59 euro (18,5% meer). En hoewel ik mijn adres bij de boeking had opgegeven, reed de chauffeur mij in eerste instantie naar een verkeerd adres. En ik had juist een taxi geboekt om als ik jetlagged uit het vliegtuig stapte, geen gedoe te hebben. Dat viel dus wel anders uit. Ik heb ter plekke niet geklaagd, ik was doodop en had daar geen zin in. Maar ik denk niet dat ik snel nogmaals zal boeken. Patrick stond wel op tijd klaar, hield telefonisch contact en de auto was verder heerlijk.
Satisfied
Punctual and politr
Punctuality
Nothing
Correct.
Op tijd.
Chauffeur kon bagage niet tillen.
They are always on time to pick us up ,nice drivers
Nice experience
Friendly driver
On one occasion the taxi came late.
Zowel heen als terug keurig op tijd.
Patrick is een aardige rustige man die keurig rijdt. Mo is ook een keurige aardige chauffeur die netjes rijdt.
De muziek keuze van Mo is niet mijn keuze maar stond zachtjes aan... :)
Goede service en vlotte chauffeur.
Op tijd oons opgehaald.
Gordel achterbank was 2 keer kapot.
Smooth, hassle-free pick-up and drop
Good communication
The driver was wathing football on his phone while he was driving.
Wij zijn zeer tevreden , alles is volgens afspraak verlopen.
alles is volgens afspraak verlopen.
Niets
Als vanouds weer perfect.
Communicatie.
Niet van toepassing.
Goede service
Goede communicatie en snel ter plekke
Duidelijke communicatie, keurig op tijd, aardige chauffeurs
De service
Top!
Slechtste service die ik ooit heb genoten
Bijna 2 uur op Schiphol moeten wachten en er werden ons leugens verteld. Uiteindelijk met een busje van een ander bedrijf opgehaald. Diverse pogingen gedaan om hierover een klacht in te dienen. Daar krijg je geen reactie op en ze houden je ook daar aan het lijntje. NIET TE VERTROUWEN DEZE TAXI SERVICE!!
Good quality transfer
In time and good company
taxichauffeur kwam op de afgesproken tijd en zeer behulpzaam
Was goed geregeld
Op tijd, goede service, betaalbaar
Perfect op tijd, en behulpzaam
Have you used Taxi Centrale X-Cellent? Share your experience!